pathway

pathway
Berjalan Mencari Makna dalam Hidup

al-mahbub

  • Allah & His Messenger
  • my family
  • mereka yang menyayangi saya :))
  • babies and toddlers
  • my course
  • my late cat :(

Tuesday, June 22, 2010

sini dan sana

Bismillah

Sungguh aku di dalam dilema.. di sini ada cinta, di sana pun ada cinta~

Pengajianku di Universiti Malaya hampir tiba di garisan penamat.. Hanya tinggal semester depan sahaja aku akan ulang-alik ke kuliah, kemudian semester yang terakhir, aku akan keluar mencari pengalaman bekerja di dalam industri..

Selepas itu? Kerja..

Kerja di mana? Sini ke sana?

Sini: industri sedang membangun.. ada potensi, tetapi adakah peluang untuk fresh graduate?
Sana: industri sudah mapan, banyak ahli professional untuk aku ambil tunjuk ajar...

Sini: aku dekat dengan ahli keluarga, dan yang terpenting dekat dengan ibu..
Sana: dia~ tapi kita belum ada ikatan apa-apa..

Istikharahkah?

Minta tolong dari Allah untuk berikan petunjuk.. minta dariNya untuk memberi jawapan kepada dilema ini.. insyaAllah..

Wallahu 'ala wa 'alam..

No comments: