pathway

pathway
Berjalan Mencari Makna dalam Hidup

al-mahbub

  • Allah & His Messenger
  • my family
  • mereka yang menyayangi saya :))
  • babies and toddlers
  • my course
  • my late cat :(

Friday, June 25, 2010

Ibu~

Bismillah

Kadang-kala, kita seringkali mengingati dan merindui orang yang jauh dari kita, sedangkan yang di depan mata, kita tidak hiraukan.

Astaghfirullah.. begitulah aku. Sering sahaja aku teringat akan ayah, aku rindukan ayah..sedangkan ibu yang berada di sisi aku abaikan perasaannya. Aku kurang memberi perhatian kepadanya. Aku endah tak endah akan kata-katanya.

Segala yang ibu lakukan selama 13 tahun setelah ketiadaan ayah tidak boleh ku pandang sepi. Malahan, ibu sudah menabur jasanya sebelum aku dilahirkan lagi.

Ya Allah, berikanlah ku kesempatan untuk merasai lagi kasih sayang ibu, kesempatan untuk ku berbakti pula kepada ibuku~

Wallahu 'ala wa 'alam..

No comments: