pathway

pathway
Berjalan Mencari Makna dalam Hidup

al-mahbub

  • Allah & His Messenger
  • my family
  • mereka yang menyayangi saya :))
  • babies and toddlers
  • my course
  • my late cat :(

Sunday, April 22, 2012

a good feeling

Bismillah

Sekarang saya duduk serumah dengan empat orang coursemate yang saya sannngggaaattt sayang (ayat memuji.. hehe)

Semalam kami pergi ke Mydin dan berbelanja untuk rumah.

Hari nie kami ke rumah lecturer kami pula, menziarahi beliau dan baby 'Azim yang semakin comel~~

Lepas tu kami pergi ke Midvalley.

Begitulah kehidupan kami semenjak dua menjak nie. Setiap hujung minggu, kami akan bersama-sama. Itupun kalau saya tiada program lainlah (al-maklumlah orang busy ;p)

Kami selalu bergurau antara kami... begitulah nasib orang yang single, jalan-jalan dengan 'kita-kita' jelah. Tak ada pakwe nak gayut bersama, lepak bersama. (tak nak pun!) Selalu cakap, orang lain baya kita jalan dekat shopping mall dengan suami, dengan anak.. Tapi kami nie masih lagi macam kanak-kanak riang.

Tapi tadi salah seorang teman jalan berpimpin tangan denganku. And it feels good.

First of all, jangan salah faham tau.

Maksud saya, tiba-tiba saya rasa nak jalan berpimpin tangan dengan suami saya. ^^

Memang rasa macam dah tak mahu fikir lagi pasal nie... tapi kadang-kadang tu, bila nampak orang lain bahagia dengan pasangan (yang halal) masing-masing, saya pun teringin nak join jugak~~

2 comments:

Cik Tulip said...

hahaha... sadis betul ayat single tu...

semoga diya cepat bertemu jodoh.. ameen..~~

Nawal Insyirah said...

haha..
takpe, tak yah rebut2..
kan doc azzah kata enjoy dulu,,
nanti dah kahwin, dah ada anak, kehidupan dah lain..

bersyukur dengan status sekarang.. hehe.. :D