pathway

pathway
Berjalan Mencari Makna dalam Hidup

al-mahbub

  • Allah & His Messenger
  • my family
  • mereka yang menyayangi saya :))
  • babies and toddlers
  • my course
  • my late cat :(

Thursday, March 22, 2012

aku doakan dia

Bismillah

Rasa macam dah lama tak minat sangat10x dekat mana-mana penyanyi (HH dikecualikan ye) tapi baru-baru nie aku telah 'jatuh hati' dengan seseorang. Dan aku harap moga-moga terbuka hatinya untuk Islam.

Walaupun penampilannya nampak kasar, tapi daripada pemerhatian (orang lain lah), dia sebenarnya seorang yang sangat baik. Seorang ketua yang sangat mengambil berat akan ahlinya yang lain. Bukan seorang yang mementingkan diri sendiri. Seorang yang berwawasan...

Astaghfirullah... segala puji hanya bagi Allah

(dah terlebih memuji pula..)

Bukannya apa. Aku fikir alangkah baiknya jika mereka yang berkeperibadian seperti ini berada dalam barisan hamba-hamba Allah yang memperjuangkan Islam.

Aku doakan dia :)

p/s: jatuh hati kali nie sangat parah.. huk3..

7 comments:

ف.ر. said...

nak kepo blh?
siapa eh yg awk rujuk dlm tulisan ni?
nak tau...

Fa

Nawal Insyirah said...

bole je..
penyanyi korea la..

huhu

ف.ر. said...

oh k-pop eh?
betul ke?
hehe..
sedap eh awk lagu2 dia?

Nawal Insyirah said...

aah..
bagi kita sedap..
tapi selera orang lain-lain kan..

hehe..

ف.ر. said...

hehe..
kiut la awk..tk sangka, diam2 awk minat k-pop eh.. :P
kite pernah dgr jugak, tp jiwa kite tk minat hehe tk tau knp.
kite baru dpt rasa macam mana dulu krg rasa dulu bila discovered kite suka bsb n mj hehe :P

fa

Nawal Insyirah said...

hehe.. :D

Unknown said...

baca komen fa pasal dia minat bsb n mj mmg pecah perut.. smpi skrg susah nk terima. =D