pathway

pathway
Berjalan Mencari Makna dalam Hidup

al-mahbub

  • Allah & His Messenger
  • my family
  • mereka yang menyayangi saya :))
  • babies and toddlers
  • my course
  • my late cat :(

Wednesday, December 7, 2011

bajet baik je

Bismillah

Adakah perkara-perkara baik yang aku buat selama ini hanyalah suatu lakonan saja?
Adakah kebaikanku hanyalah untuk menunjuk-nunjuk saja?
Adakah aku sebenarnya seorang yang dikatakan 'bajet baik'?

T_T

Ya Allah,
Telah ku cuba ikhlaskan diriku dalam setiap amal yang ku lakukan...
Telah ku cuba membuat segala perkara itu hanyalah untuk mendapat keredhaanMu semata-mata..
Tapi bila ada yang kata aku seakan 'tunjuk baik', aku takut ya Allah..

Takut Kau tidak terima amalku
Takut akan kemurkaanMu

T_T

Ya Allah, jika aku tersilap, tuntunlah aku kembali ke jalanMu...

p/s: jika aku juga tersilap sangka padamu, maafkan aku... :'(

No comments: