pathway

pathway
Berjalan Mencari Makna dalam Hidup

al-mahbub

  • Allah & His Messenger
  • my family
  • mereka yang menyayangi saya :))
  • babies and toddlers
  • my course
  • my late cat :(

Sunday, January 31, 2010

rahsia

Bismillah

Ku ingin ucap kata maaf
Bukan aku ingin berahsia
Tapi keadaan tidak pernah mengizinkan
Dan aku tidak mahu perhatian
Apatah lagi simpati teman
Bagiku ia adalah suatu kejadian
Yang pasti
Aku sedih, ya
Aku masih lagi mengingatinya
Tapi aku tidak boleh terus-terusan membungkam rasa
Aku tahu aku lemah
Mengenangkannya saja
Air mataku bergenang sudah
Oleh itu aku pilih
Pilih jalan untuk tidak berkata
Mungkin ini bukan jalan yang tepat
Dan mungkin ia lebih menyusahkan
Oleh itu sebelum yang benar diketahui
Aku mohon maaf
Kerana menyimpan kebenaran selama ini
Moga persahabatan kan tetap kekal abadi
Kerana aku sayangkan hubungan ini

Wallahu 'ala wa 'alam

No comments: