pathway

pathway
Berjalan Mencari Makna dalam Hidup

al-mahbub

  • Allah & His Messenger
  • my family
  • mereka yang menyayangi saya :))
  • babies and toddlers
  • my course
  • my late cat :(

Friday, October 17, 2008

siapa aku?


apa yang ingin terjadi
aku semakin renggang darimu
aku semakin jauh darimu
makin aku mahu perbaiki hubungan kita
makin aku banyak melukakan dirimu

aku sering dihimpit rasa bersalah
rasa gelisah
aku tahu, kesilapan itu berpunca dari aku

aku yang berubah
aku bukan lagi aku yang dulu

siapa aku...?
aku juga seakan tidak mengenali diriku lagi...

2 comments:

Unknown said...

berakhirnya riwayat hang jebat di tangannya tuah
berakhir juga episod antara dua sahabat yang bagaikan isi dan kuku
tak siapa pun menduga persahabatan yang indah akan berakhir dengan sebuah pembunuhan yang tragik...
namun katanya tuah biarpun di dunia ini dia membunuh jebat namun persahabatan mereka kekal hingga ke syurga...

andai jebat sanggup riwayatnya berakhir di tangan jebat...
asal sahaja persahabtan berkekalan hingga ke syurga...

biarlah kelukaan yang kutanggung ini kuredhakan
asal sahaja persahabatan ini berkekelan hingga ke syurga...
andai kelukaan itu kunci kepada persahabatan ini akan ku pelihara ia...
meski pintu bahagia itu tak mungkin aku temui...

~diriku tetap di sini mananti saatnya kembalinya dirimu yang dulu... biar kita bersama membuka pintu bahagia ...

ف.ر. said...

saudari huda sudah mula bermadah...ehem..ehem..